Asiakaskokemus menestystekijäksi koko Samlinkissa

Haluamme kehittää toimintaamme entistä asiakaslähtöisemmäksi. Se on vuoden 2016 tärkein teemamme. Valmistaudumme myös peruspankkijärjestelmämme uudistamiseen.

Asiakaskokemus on Samlinkin liiketoiminnan keskeinen menestystekijä. Tehtävämme on tehdä asiakkaidemme arjesta sujuvaa luotettavilla, tehokkailla ja tarkoituksenmukaisilla palveluilla. Lisäksi tehtävämme on tukea asiakkaidemme liiketoiminnan kehitystä uusilla ja innovatiivisilla ideoilla. Näissä tekemisissä onnistuminen luo pohjan positiiviselle asiakaskokemukselle. Tähän keskitymme koko Samlinkin voimin.

Haluamme menestyä yhdessä asiakkaidemme kanssa,
ja olla finanssialan vahvin kotimainen kumppani.

Tämän vuoden aikana teemme asiakastoimituksia sekä kehitämme omia tuotteitamme palvelemaan asiakkaitamme paremmin. Tulemme lanseeraamaan esimerkiksi kokonaan uuden lainajärjestelmän ja siirtämään tietovarastoratkaisumme uuteen ympäristöön.

Finanssialan digitalisoituminen tulee näkymään vahvasti Samlinkin tekemisessä tulevina vuosina. Asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin vastaaminen vaikuttaa myös Samlinkin peruspankkijärjestelmän kehitykseen. Toistaiseksi olemme huolellisesti selvittäneet vaihtoehtoisia ratkaisuja perusjärjestelmän uudistamiseksi ja tavoitteena on saada asia päätösvaiheeseen vuoden 2016 aikana.

Samlink on uudistunut vaikuttavasti ja olemme matkalla kohti visiotamme olla finanssialan vahvin kotimainen kumppani.

Digitalisaatio luo ja haastaa

Koko yhteiskunta digitalisoituu ja finanssiala on keskellä digimurrosta. Verkkojen ja ICT-teknologian kehittyminen on noussut tasolle, jossa tieto ja digitaalisen tuottamisen välineet ovat kaikkien saatavilla. Samlinkissa autamme tunnistamaan ja edistämään asiakkaan omia kehitysmahdollisuuksia muuttuvassa toimintaympäristössä. Uskomme, että digitalisaatiossa parhaisiin lopputuloksiin päästään poikkitieteellistä osaamista hyödyntämällä.