PÄÄKIRJOITUS

SAMLINK ON SÄHKÖISTEN ASIOINTIPALVELUJEN OSAAJA

Sähköisten asiointipalvelujen merkitys korostuu yhä enemmän asiakkaidemme liiketoiminnassa. Muuttuva kuluttajakäyttäytyminen, hyvän asiakaskokemuksen tuottaminen ja kustannustehokkuus edellyttävät monikanavaisuutta. Sähköisen asioinnin palvelujamme ovat erilaiset asiakaskohtaamisen ratkaisut, yritysten työympäristöratkaisut ja erityistarpeisiin tuotettavat sisältöratkaisut. Teknisen arkkitehtuurimme kehittämisen ansiosta olemme voineet tuottaa uusia konttorityövälineitä ja uuden sukupolven verkkopankin. Lisäksi useita verkkopankin palveluja on toteutettu mobiililaitteilla käytettäviksi. Asiakkaamme ovat panostaneet myös kotisivuihin, erilaisiin intranet- ja extranet-palveluihin sekä raportointi- ja analytiikkaratkaisuihin.

Sähköisen asioinnin kasvu näkyy meillä monessa asiassa. Sähköisten asiointiratkaisujen tuottama liikevaihtomme on kasvanut monta vuotta peräkkäin prosentuaalisesti kaksinumeroisina lukuina. Palvelujen tuottamiseen tarvittavan henkilöstön määrä on moninkertaistunut ja olemme rekrytoineet aivan uusien ammattiryhmien edustajia. Työmetodejamme ja -välineitämme kehitetään jatkuvasti. Vahvistamme kyvykkyyttämme kumppaneiden avulla vastataksemme kaikkiin asiakkaidemme sähköisen asioinnin tarpeisiin. Kartoitamme jatkuvasti myös valmisratkaisuja taataksemme ketterästi uusia ja monipuolisempia palveluita. Tiedämme, mitä teemme. Olemme asiakkaidemme asialla.

Voimakas panostus sähköiseen asiointiin on laajentanut asiakaskuntaamme merkittävästi. Olemme ylpeitä siitä, että erilaiset yhtiöt luottavat kykyihimme. Osaamisemme asiakkaidemme liiketoiminnasta eri toimialoilla kasvaa ja olemme voineet hyödyntää saatuja kokemuksia sähköisen asioinnin ratkaisujen kehittämisessä. Uskomme, että meillä on myös tulevaisuudessa merkittävä rooli asiakkaidemme luottokumppanina sähköisen asioinnin saralla.

Marko Hykkönen