Uusin LINKS! – miten syntyy hyvä asiakaspalvelu, entä voisiko robotti auttaa?

Lue uunituore LINKS! Samlinkin digilehden uusimmassa numerossa tutustutaan robotiikkaan. Samlinkin ohjelmistorobotiikkapalvelujen tarjoomaan on vuoden 2018 aikana lisätty viisi asiakastöissä auttavaa robottia, joita valvotaan jatkuvien palvelujen tuotannossa. Valokeilassa kurkistetaan erinomaisen asiakastyytyväisyyden saavuttaneeseen Samlinkin Service Deskiin.

Ekosysteemissä esitellään kielikoulutusten, käännöstöiden ja kielenhuollon kumppani AAC Global. Kolumnissa asiakkuusjohtaja Soile Alanen pohtii, mistä syntyy hyvä asiakaskokemus. Projektipäällikkö Leena Utriainen hallitsee isot kokonaisuudet ja kertoo taustastaan PRO-artikkelissa. Mukana myös tuttuun tapaan finanssialan kuumimmat trendit.

Tilaa LINKS! omaan sähköpostiisi. Lehden kaikki artikkelit pääset jakamaan helposti omiin verkostoihisi jutun alta löytyvillä sosiaalisen median napeilla.

Mikä LINKS!

LINKS! on väylä Samlinkin ajankohtaisiin asioihin ja osaamiseen. Lehdessä jaamme avoimesti näkemyksiämme markkinoista ja tarvittavista menestystekijöistä. LINKS!:n jutut koskevat Samlinkin toimintaa, IT-toimialan ajankohtaisia ja kiinnostavia aiheita sekä finanssialan tulevia trendejä. Tutustu LINKS!iin nyt!

0 Vastausta

Vastaa

Haluatko liittyä keskusteluun?
Jaa vapaasti!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *