Samlink selvitti: Digitaaliset palvelut tärkeitä kuluttajille

Samlinkin katugallup-tutkimuksessa pankkien digitaaliset palvelut nousivat tärkeään asemaan laajasti eri-ikäisten vastaajien keskuudessa. Niin Espoossa kuin Jyväskylässä arvostettiin etenkin toimivaa verkkopankkia, suuri osa oli myös tutustunut pankkien tarjoamiin mobiilipalveluihin ja osalle mobiilipankki onkin ajanut jo verkkopankin ohi pankkiasioiden hoitamisessa. Lisäksi Suomeen viimeisen vuoden aikana voimakkaasti rantautunut lähimaksaminen herättää myönteisiä ajatuksia.

Vaikka digitaaliset palvelut ovat tärkeitä, kaipaavat kuluttajat tietyissä tilanteissa myös henkilökohtaista pankkipalvelua ja -neuvontaa.

Tutustu gallupista koostettuun videoon >>
Videon kesto noin 6 minuuttia.

Mikä gallup?

Samlinkin Tuote- ja kehityspalveluissa toimiva liiketoiminnan kehityksestä vastaava tiimi jalkautui toukokuun lopussa kaduille selvittämään kansalaisten mietteitä pankkien palveluista.

0 Vastausta

Vastaa

Haluatko liittyä keskusteluun?
Jaa vapaasti!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *