Samlink luotsaa palveluliiketoiminnan kehittämiseen – tutustu tietopakettiin

Palveluiden kehittäminen vaatii ennen kaikkea asiakaslähtöistä työskentelyä. Asiakas on yksilö, joka kaipaa yhä enemmän räätälöityjä ratkaisuja ja juuri hänen omiin tarpeisiinsa sopivia palvelukokonaisuuksia.

Asiakaskeskeinen palveluiden kehittäminen kannustaa kehittäjää ymmärtämään asiakasta. Mitkä ovat asiakkaan tarpeet, haasteet, toiveet ja tavoitteet?

Saatua palvelua verrataan automaattisesti maailman parhaisiin ratkaisuihin. Kenen asia palveluiden kehittäminen oikeastaan on? Millaisia haasteita matkalle saattaa ilmaantua? Mitä tarkoittaa, että tulevaisuuden maailma on palveluiden?

Tutustu Samlinkin teemajulkaisuun verkossa, Luotsaus palveluliiketoimintaan >>

0 Vastausta

Vastaa

Haluatko liittyä keskusteluun?
Jaa vapaasti!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *